Субота, 20.04.2024, 11:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ гуманітарної політики

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23

Головна » 2019 » Березень » 29 » Ефективність впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти – запорука успішного виховання здоров
11:26
Ефективність впровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти – запорука успішного виховання здоров

Чому ми звертаємось сьогодні до теми здоров‘язбереження у дошкільному закладі?

            Тому що здоров’я дітей - одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому. Для України головною проблемою, яка пов’язана з майбутнім держави, є збереження і зміцнення здоров’я дітей та учнівської молоді.      Турботу викликає різке погіршення стану фізичного та розумового розвитку підростаючого покоління, зниження рівня народжуваності й тривалості життя, зростання смертності, особливо дитячої, а також відсутність мотивації до збереження та зміцнення здоров‘я.

З дітей,  які вступають до школи, -  85%   вже мають ті чи інші порушення соматичного та психічного характеру, зростає кількість дітей, які мають психоневрологічні захворювання.

            За даними медичної статистики, вже наприкінці  дошкільного віку  в 17 – 21% дітей  реєструються  хронічні захворювання. Патологічні відхилення в роботі  опорно–рухового  апарату  мають 30 – 32%  дітей, носоглотки – 21 – 25%, нервової системи – 27 – 30%, органів травлення – 27 – 30%,алергічні  прояви реєструють  у 25% дітей.

Зробити життєдіяльність дітей дошкільного віку оптимально активною, насиченою різними видами діяльності, цікавою і корисною для всебічного розвитку і  здоров’я – це саме головне завдання, яке стоїть перед працівниками дошкільних закладів. Для реалізації цього завдання  необхідно створити і правильно організувати здоров’язбережувальне середовище для дітей. А саме: таке середовище, в якому дитині перебувати  і приємно, і комфортно, і безпечно; те середовище, яке спонукає її  розвиток, забезпечує  комфортні умови для формування і збереження здоров’я і є оптимальним  для її зростання.  

Тож невипадково на виконання плану роботи міського методичного кабінету відділу гуманітарної політики Новодністровської міської ради на 2018/2019н.р. з метою забезпечення  закріплення життєвих навичок, що сприяють фізичному, соціальному, психічному і духовному здоров’ю шляхом залучення дітей до різних видів активної діяльності у цілеспрямовано створеному здоров’язбережувальному середовищі, підвищення рівня компетентності учасників щодо впровадження  сучасних здоров’язберігаючих технологій  в освітній процес ЗДО відповідно до завдань «Базового компонента дошкільної освіти в Україні» 21 лютого 2019 року на базі ЗДО «Ромашка» (директор Синявська  Г.М., вихователь-методист Мартиненко Н.М.)відбувся міський  проблемний семінар «Впровадження здоров’язберігаючих технологій  в освітній процес»

          У роботі семінару взяли участь директори ЗДО, вихователі-методисти, представники відділу гуманітарної політики та методичної служби, начальник відділу гуманітарної політики Пастушок Л.Л. Семінар пройшов згідно плану на високому  організаційному та методичному рівні.

      Учасники семінару обговорили  питання управлінського аспекту створення сприятливих умов розвитку, виховання і навчання дітей та методичного супроводу здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти.

       Досвідчені  педагоги  ЗДО «Ромашка» Химич С.С. , Ткач С.С., Власова Н.М., Бриндак Л.М. ділилися  власним досвідом з впровадження у роботу з дітьми інноваційних здоров’язберігаючих технологій, а  діти протягом  практичних занять демонстрували  знання життєвих навичок, що сприяють фізичному, соціальному, психічному і духовному здоров’ю  з різних видів активної діяльності у цілеспрямовано створеному для них  здоров’язбережувальному середовищі.

       Майстер-клас для педагогів з застосування корекційно-розвивальних здоров’язберігаючих технологій у роботі  з дітьми провела практичний психолог Римар І.Є.

     На семінарі були  презентовані цікаві форми роботи з валеологічної  освіти батьків та пропаганди здорового способу життя. В рамках батьківського  всеобучу  відбувся  тренінг з батьками «Здорова дитина – здорова родина» (вихователь Черватюк В.В.), під час якого розглядалися питання щодо створення здоров’язбережувального середовища  та пропагувався  власний досвід батьків з  оздоровчої роботи в умовах сім’ї.

 Жвавий інтерес  учасників семінару викликали і матеріали виставки-огляду  практичних посібників «Здоров’язберігаючі технології в ЗДО», створені власноруч вихователями і батьками, вкотре демонструючи тісну співпрацю закладу і батьків.

 Про створення сприятливих умов  для успішній реалізації  здоров’язбережних та здоров’яформувальних технологій   в ЗДО йшлося на засіданні круглого столу «Ефективність впровадження здоров’язберігаючих технологій  в освітній процес закладів дошкільної освіти – запорука успішного виховання здорової нації», модератором якого була методист ММК відділу гуманітарної політики Іванова Т.М. Учасники семінару обговорили  ряд    проблем, продиктованих темою семінару та реаліями сьогодення, а саме: створення безпечного розвивального середовища; екологічно-сприятливий життєвий простір, повноцінне медичне обслуговування, харчування; оптимізація рухового режиму; системний підхід  до формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я; дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогами і дітьми, самими дітьми.

Підсумком  семінару стали методичні рекомендації, які  окреслили низку завдань для всіх служб  закладів дошкільної освіти щодо вдосконалення шляхів і методів  впровадження здоров’язберігаючих технологій  в освітній процес ЗДО.

Переглядів: 231 | Додав: novodmetod | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz