Четвер, 25.04.2024, 10:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ гуманітарної політики

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23

Головна » 2018 » Лютий » 28 » Обґрунтування можливості дії окремих статей (зокрема 10-ої ) Конституції України
12:17
Обґрунтування можливості дії окремих статей (зокрема 10-ої ) Конституції України

Обґрунтування можливості дії окремих статей (зокрема 10-ої ) Конституції України , інших нормативно-правових актів при дії владних, освітянських структур

Треба владі, керівництву освіти прискорити зміну колишнього окупаційного статусу кво мапоукраїнського суспільства і забезпечити успішне втілення в життя Української Національної Ідеї та ідеї україноцентризму, національної демократії на благо української нації. Нагадуємо - Основою об’єднання нації, утвердження української держави є утвердження української державної мови згідно 10-ої ст. Конституції України і її 8-ої статті «Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії». Стаття 10 Конституції України стверджує: «Державною мовою в Україні є українська мова. Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території Ураїни». У відповідності з Рішення Конституційного Суду України № 10-рп/99: пункт 1, «українська мова є обов’язковим засобом спілкування при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування, в інших публічних сферах суспільного життя»; пункт 2, «у навчальному процесі мовою навчання в дошкільних, загальних середніх, професійно-технічних та вищих державних і комунальних навчальних закладах України є українська мова», (згідно статті 53 Конституції «можуть» вивчатися мови національних меншин, та це не обов'язок держави. А щодо української мови «держава забезпечує». Мови нац. меншин ніде не можуть замінити державну мову в публічних сферах. Пункт 3, «Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскарженим». Отже, питання української державної мови-центральне стратегічне, націє- державотворче, націє-державозахисне, найсильніша зброя проти окупанта, безкомпромісне, бо найбільш захищене Конституцією. Українці-громадяни – це лише ті, хто розмовляє українською мовою. Топонім Україна, український-найпочесніший.

Тільки з цих позицій необхідно приймати ухвали владою навіть найвищого рівня, бо стаття 68-а «Кожен зобов’язаний неухильно дотримуватися Конституції України» (без винятків). «Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності». В Конституції України на найвищому рівні є 1-ий розділ і змінити статті з цього розділу можна лише за поданням, голосуванням не менше 300 депутатів і ствердження референдумом. 10-а стаття Конституції України є у 1-ому розділі. Отже, 10 статтю Конституції додатково захищають 155 і 156 статті Конституції України, а тому навіть міжнародні акти (Європейська хартія мов, Рамкова конвенція Ради Європи) не можуть стати над 10-ою статтею Конституції України. Дві міжнародні організації як і Венеційська комісія на заяви угорців та інших «сусідів» заявили «Сприяння посиленню державної мови та і її обов'язковість для всіх громадян України є законною і навіть похвальноюметою держави». Отже, статті 8-а, 68-а і дві міжнародні організації, Венеційська комісія вказують на «її обов'язковість для всіх громадян України є законною» - це не рекомендації, а жорстка вимога виконання 10-ої статті.

Стаття 116. Кабінет Міністрів України: 1) забезпечує виконання Конституції і законів України, актів Президента України;

Стаття 117. Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. Де ж вони по 10-ій статті Конституції?

Але ж порушується Конституція, Рішення Конституційного Суду України по усіх викладених позиціях і влада не реагує майже в усіх південних, східних і деяких центральних і навіть західних областях.

«Стаття 118. Голови місцевих державних адміністрацій при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України,підзвітні та підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня».

«Стаття 75. Єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України. Повноваження народних депутатів України визначаються Конституцією та законами України». На жаль бракує знань і української духовності в половини, а деколи більшості, так званих народних депутатів (що рівноцінні рівню своїх виборців), а тому не приймаються найвідповідальніші доленосні закони і зокрема закон про державну мову, але 10-а стаття Конституції та ще й з Рішенням Конституційного Суду № 10 рп/99 діє постійно і безперервно. Законом не можна нікому знизити рівень вимог Конституції і Конституційного Суду України, можна деталізувати, не знижуючи навіть мінімально вимоги Конституції України.

То хто ж повинен організувати і забезпечити виконання Конституції України і 10-ої статті? З одного боку, згідно статей 116 і 117 Кабінет Міністрів повинен забезпечити правове регулювання - «видати постанову чи розпорядження» з різними способами і засобами впливу-примусу на виконавців щодо організації виконання 10-ої статті Конституції та Рішення Конституційного Суду України № 10 рп/99, законів УКРАЇНИ «Про державну службу», «Про громадянство України», Указу Президента України № 5809/2015 щодо утвердження державної мови та місцевими ОДА, РДА, міст і з другого боку, на цій основі забезпечити зрушення виконання функцій Держави і освіти через правове регулювання в системі управлінських відносин з мертвої позиції Головою Верховної Ради, Президентом, Прем’єр-Міністром України і безсумнівно депутатами місцевих рад, Верховної Ради України від реґіону, а на місцевому рівні згідно «статті 119. Місцеві державні адміністрації на відповідній території забезпечують: 1) виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади; 2) Законність і правопорядок; 3) виконання державних і регіональних програм» з питань підготовки до «Нової освіти» шляхом переведення – трансформації іномовних і двомовних дошкільних і загальноосвітніх навч. закладів в заклади з навчанням державною мовою до 1.09 2018 р. .Необхідно службовців будь- якого рангу звільняти, хто не здатний з будь-яких причин виконувати вимоги найвищих інституцій Української нації та держави - Конституції, Конституційного Суду, законів України. Вимоги нормативно-правових актів повинні виконуватися невідкладно. Тут важливу роль має зіграти субординація і координація дій. Кращим є варіант, коли на сході і півдні України буде паралельно утверджуватися державна мова в освіті згідно 10-ої статті та закони України «Про державну службу», «Про громадянство України» і на телебаченні. Безвладдя і безвідповідальність у правовій державі –несумісні. Творимо Всеукраїнський моніторинговий комітет української державної мови. У зв’язку з викладеним, після Майдану - Революції Гідності, Громадськість України не може стояти осторонь влади. Контроль буде забезпечений. Всеукраїнська координаційна рада громадських організацій захисту державної мови.

Переглядів: 215 | Додав: novodmetod | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Copyright MyCorp © 2024
uCoz