Вівторок, 19.03.2024, 06:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ гуманітарної політики

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23

Моя мала Батьківщина

Моя маленька Батьківщина

 

Мета:

  • узагальнити та розширити знання дітей про рідне місто;
  • учити працювати з мапою міста, знаходити на ній знайомі об’єкти, вулиці, пам’ятні місця;
  • ознайомити з малою Батьківщиною, іменами героїв - захисників, які загинули під час бойових дій в АТО, мером міста;
  • закріпити знання про професії людей, які працюють у нашому місті на різних об’єктах;
  • розвивати уміння зв’язно, логічно, граматично правильно виражати свою думку; використовувати художні засоби мовлення;
  • формувати в дошкільників громадянські почуття: належності до рідної землі; гордості за своє рідне місто; мешканців, які його прославили;
  • виховувати любов до рідного міста, бажання берегти та примножувати його красу.

 

Попередня робота: Екскурсії до різних культурних та громадських об’єктів, пам’ятних місць; виготовлення інтерактивної карти міста Новодністровськ, альбому «Об’єкти рідного міста»; ознайомлення з поетами – земляками , їх творчістю; читання казки - поеми «Про будову і про ГЕС, про звірят і ліс чудес» М. Палагути; вивчення віршів про Новодністровськ, Батьківщину; зустріч з мамою - волонтером Насті Думанської.

Матеріал: інтерактивна карта міста; слайди з об’єктами міста, пам’ятними місцями; коректурна таблиця з професіями працівників дитячого садка; малюнки воїнам - захисникам; крісло мрійника; мікрофон.

 

 

 

 

 

Хід заняття:

Звучить пісня «Місто моєї юності»

Вихователь: Діти, зверніть увагу, як людно в нашій групі.

Давайте привітаємо наших гостей.

Діти: Доброго дня вам гості шановні,

Раді вас бачить в хорошім здоров’ї!

Щиро бажаємо вам плідного дня

Хай радість і успіх приходить щодня!

Вихователь: Діти, коли ми з вами зайшли в групу, то звучала пісня. Хто з вас був уважний і скаже, про що співалося в пісні. (рідне місто). Отож сьогодні на занятті мова піде про найрідніший та наймиліший серцю куточок для кожної людини – наше рідне місто. У кожного з вас, діти, є батьківська оселя, дім в якому ви народились, живете, де живуть ваші рідні. Там проходить ваше дитинство, там вам затишно і добре. Це – ваша мала Батьківщина. Слово «батьківщина» походить від слова «батьки». Батьківщина, як і мама – одна найрідніша.

Що таке Батьківщина?

За віконцем калина,

Тиха казка бабусі,

Ніжна пісня матусі,

Дужі руки у тата,

Під тополею хата,

Під вербою криниця,

В чистім полі пшениця.

Батьківщина – це рідний край!

Батьківщина – це ліс і гай!

Батьківщина – це рідна земля!

Батьківщина – це ти і я!

 

-Діти, на вашу думку, які слова ви вважаєте найголовнішими в своєму житті? (мама, тато, Батьківщина, родина, сонце, щастя…) І ось, коли скласти всі малі Батьківщини разом, то вийде велика країна – наша славна Україна.

Вихователь: До нас сьогодні завітав ще один гість.

Ви хочете з ним познайомитись? Надаємо йому слово.

Кореспондент: Доброго дня. Я кореспондент з дитячого телеканалу.

- Скажіть, у яке місто я потрапив?

- А в який дитячий садочок?

- Як називається ваша група?

- А скільки вам років?

Так, саме про ваш дитячий садок я нещодавно прочитав в інтернеті, що тут зростають розумні діти. Отже, сьогодні я буду слухати і записувати ваші відповіді, а самих кмітливих запрошу на телепередачу «Самий розумний».

А ще я хочу більше дізнатись про ваш садочок, рідне місто, його мешканців.

(Дидактична гра«Передзвін»)

Вихователь:

- Підкажіть мені будь ласка, то як називається наше місто? (Новодністровськ).

- Як називаються люди, які проживають в Новодністровську? (новодністровці).

- Звідки походить назва міста? (нове місто збудоване на Дністрі)

- Скільки йому років? (44р)

- Яка будова прославила наше місто? (ГЕС).

- Що вона виробляє?

Про наше рідне місто складено багато віршів нашими поетами -земляками Іною Гончар, Галиною Мельник, Іваном Нагірняком.

  • Хто знає їх вірші?
  • Розкажемо їх нашим гостям.

 

*Маленьке, тихе наше місто

Я тут живу уже давно.

Електроламп ясне намисто

Вдягає ввечері воно.

Живуть тут люди добрі, вмілі

Літами завжди молоді

Завжди у пошуках, при ділі,

Бо поруч ГЕС в Дністра воді.

*Місто наше Новодністровськом зветься,

Всім тут весело живеться.

Любим ми гулять по місту,

Бо тут зелено і чисто.

*Рідне місто моє -

Все, що хочеш в ньому є:

Пошта, школа і лікарня,

Кінотеатр, перукарня,

Магазинів є багато

І садочків для маляток.

*На Дністрі в нас гребля є

Світло всім вона дає

Тож говорять:

«Наше місто всім електрику дає!»

*Моє місто нове

Тут сім’я моя живе:

Тато, мама, дід, бабуся

І сестра моя – Вікуся.

*Рідне місто моє

Процвітає і росте

Я люблю його за те,

Що воно у мене є.

Вихователь: Тож давайте скажемо про Новодністровськ найкращі слова – компліменти. Яке наше місто?

(рідне, гарне, чисте, гостинне, дороге, квітуче, мальовниче, молоде…)

Вихователь: А тепер, діти, давайте ми уявно помандруємо з вами вулицями нашого міста, зупиняючись у різних його куточках, відшукаємо улюблені місця і розкажемо про них нашим гостям. Допоможе нам у цьому карта.

(Ознайомлення з інтерактивною картою міста)

Вихователь: діти, карта це зменшене зображення нашого міста на площині, вона показує розміщення різних об’єктів, вулиць, природу.

(Дидактична вправа «Закінчи речення»)

-Чого багато у моєму місті?

-У моєму місті…багато дерев, тому воно зелене.

-У моєму місті…багато дітей, тому воно веселе.

-У моєму місті…багато будинків, тому воно велике.

-У моєму місті…багато квітів, тому воно красиве…

(Перегляд відеслайдів: «Об’єкти нашого міста»)

Вихователь:

- Що це за споруда?(ДНЗ «Радість»).

- Скільки дитячих садочків є у нашому місті?

- Як називаються?

- Хто працює в дитсадку? (коректурна таблиця).

- Діти, а чи любите ви свій дитячий садочок?

 

Дитсадок наш рідний дім, тепло, затишно у нім.

Ми співаємо пісень, ми гуляєм цілий день!

Гарний дім, просторий дім, буде весело у нім.

Прийме всіх-усіх малят, світлий дім-дитячий сад!

Чий такий співучий дім? Цілий день пісні у нім.

Кличе музика в танок, це наш рідний дитсадок!

- Що це за об’єкт? (лікарня).

- Для чого в місті потрібна лікарня?

- Що ви знаєте про лікарню?

В нашім місті є лікарня,

Новий дім, великий, гарний.

В ньому різні ліки мають,

Всі хвороби проганяють

Роботящі молодці,

Наші славні фахівці.

Лікарі вам допоможуть,

Лікувати вміє кожен:

Окуліст і стоматолог,

Терапевт і травматолог,

Та іще й хірург завзятий,

Медсестер тут є багато

Завжди, кожної хвилини

Всі уважні до людини.

(Гра ТРВЗ «Добре - погано»)

Добре, що лікар лікує – погано, що пігулки гіркі, мікстури несмачні.

Добре, що лікарі лікують – погано, що люди хворіють.

Добре, що роблять щеплення – погано, бо уколи болючі.

Добре, коли відвідують хворих – погано, що вони лежать в лікарні.

Добре, що є багато ліків – погано, що дорогі.

Вихователь: Діти, ви впізнали цей об’єкт? Що це? Який магазин?

В нашому місті велика мережа магазинів, де ви можете придбати все, що вам необхідно. Чиї батьки працюють в магазині? Ким?

Кореспондент: Я хочу дізнатися які магазини є у вашому місті.

(Інтерактивна гра «Мікрофон» -Якими бувають магазини?)

 

 

-Великий будинок у місті стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами. (Школа)

- Скільки шкіл у нашому місті?

- Для чого потрібна школа?

- Хто працює в ній?

- Чиї братики, сестрички навчаються в школі?

- А хто з вас відвідує школу, яку? Чим ви там займаєтесь?

Вихователь: А що зображено на цих фото?

(обеліск Слави, пам’ятник воїнам афганцям).

У кожному місті є пам’ятні місця, де вшановують пам’ять загиблих воїнів. Ви знаєте, діти, що сьогодні на сході нашої країни, ідуть військові дії. І два наших земляки-герої Сергій Корнецький та Ілля Василаш загинули захищаючи кордони нашої Батьківщини. Їм встановлено пам’ятну меморіальну дошку на будівлі Буковинського ліцею-інтернату. Ми завжди мусимо пам’ятати і дякувати тим мужнім воїнам, хто поліг за наш мир і спокій, за наше щасливе життя. Тож на підтримку воїнів - захисників наші діти з батьками підготували їм подаруночки: малюнки із словами подяки і побажаннями, які ми передамо нашими волонтерами в зону АТО.

Вихователь:

Діти, скажіть мені, будь ласка, хто головний у нашому садочку?

А хто керує нашим містом?

-Мер – це господар міста. Він піклується про те, щоб нам добре жилося

Нашого мера звати Анатолій Іванович Болдашев. Я пропоную вам малята подумати і дати йому поради, як змінити наше місто на краще.

(Інтерактивна гра «Крісло мрійника»)

(створити в нашому місті зоопарк, аквапарк, збудувати парк розваг для дітей, «Макдональдс», відкрити фабрики, заводи, щоб батьки мали де працювати, побудувати підвісну дорогу до річки…)

Вихователь: Від кожного з нас залежить, яким буде наше рідне місто. То ж давайте ці вогники любові до нашого міста, які ми запалили у своїх сердечках, пронесемо по життю (прикладають праву долоньку до серця).

Хочу закінчити заняття словами нашої місцевої поетеси Інни Гончар

Живи , щасливо усміхаючись світанкам,
Стрічай в обіймах покоління знов і знов,
А ми душею будем разом до
останку,
Розділим все з тобою, наш НОВОДНІСТРОВСЬК !

Кореспондент: Дякую вам за цікаві розповіді. Я дізналася багато цікавого про ваше місто, садочок, мешканців.

Дійсно у дитячому садочку «Радість» дуже талановиті діти, яких ми обов’язково запросимо для участі у інтелектуальній грі «Самий розумний».

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz