Меню сайту
Наше опитування
|
Моя мала БатьківщинаМоя маленька Батьківщина
Мета:
Попередня робота: Екскурсії до різних культурних та громадських об’єктів, пам’ятних місць; виготовлення інтерактивної карти міста Новодністровськ, альбому «Об’єкти рідного міста»; ознайомлення з поетами – земляками , їх творчістю; читання казки - поеми «Про будову і про ГЕС, про звірят і ліс чудес» М. Палагути; вивчення віршів про Новодністровськ, Батьківщину; зустріч з мамою - волонтером Насті Думанської. Матеріал: інтерактивна карта міста; слайди з об’єктами міста, пам’ятними місцями; коректурна таблиця з професіями працівників дитячого садка; малюнки воїнам - захисникам; крісло мрійника; мікрофон.
Хід заняття: Звучить пісня «Місто моєї юності» Вихователь: Діти, зверніть увагу, як людно в нашій групі. Давайте привітаємо наших гостей. Діти: Доброго дня вам гості шановні, Раді вас бачить в хорошім здоров’ї! Щиро бажаємо вам плідного дня Хай радість і успіх приходить щодня! Вихователь: Діти, коли ми з вами зайшли в групу, то звучала пісня. Хто з вас був уважний і скаже, про що співалося в пісні. (рідне місто). Отож сьогодні на занятті мова піде про найрідніший та наймиліший серцю куточок для кожної людини – наше рідне місто. У кожного з вас, діти, є батьківська оселя, дім в якому ви народились, живете, де живуть ваші рідні. Там проходить ваше дитинство, там вам затишно і добре. Це – ваша мала Батьківщина. Слово «батьківщина» походить від слова «батьки». Батьківщина, як і мама – одна найрідніша. Що таке Батьківщина? За віконцем калина, Тиха казка бабусі, Ніжна пісня матусі, Дужі руки у тата, Під тополею хата, Під вербою криниця, В чистім полі пшениця. Батьківщина – це рідний край! Батьківщина – це ліс і гай! Батьківщина – це рідна земля! Батьківщина – це ти і я!
-Діти, на вашу думку, які слова ви вважаєте найголовнішими в своєму житті? (мама, тато, Батьківщина, родина, сонце, щастя…) І ось, коли скласти всі малі Батьківщини разом, то вийде велика країна – наша славна Україна. Вихователь: До нас сьогодні завітав ще один гість. Ви хочете з ним познайомитись? Надаємо йому слово. Кореспондент: Доброго дня. Я кореспондент з дитячого телеканалу. - Скажіть, у яке місто я потрапив? - А в який дитячий садочок? - Як називається ваша група? - А скільки вам років? Так, саме про ваш дитячий садок я нещодавно прочитав в інтернеті, що тут зростають розумні діти. Отже, сьогодні я буду слухати і записувати ваші відповіді, а самих кмітливих запрошу на телепередачу «Самий розумний». А ще я хочу більше дізнатись про ваш садочок, рідне місто, його мешканців. (Дидактична гра«Передзвін») Вихователь: - Підкажіть мені будь ласка, то як називається наше місто? (Новодністровськ). - Як називаються люди, які проживають в Новодністровську? (новодністровці). - Звідки походить назва міста? (нове місто збудоване на Дністрі) - Скільки йому років? (44р) - Яка будова прославила наше місто? (ГЕС). - Що вона виробляє? Про наше рідне місто складено багато віршів нашими поетами -земляками Іною Гончар, Галиною Мельник, Іваном Нагірняком.
*Маленьке, тихе наше місто Я тут живу уже давно. Електроламп ясне намисто Вдягає ввечері воно. Живуть тут люди добрі, вмілі Літами завжди молоді Завжди у пошуках, при ділі, Бо поруч ГЕС в Дністра воді. *Місто наше Новодністровськом зветься, Всім тут весело живеться. Любим ми гулять по місту, Бо тут зелено і чисто. *Рідне місто моє - Все, що хочеш в ньому є: Пошта, школа і лікарня, Кінотеатр, перукарня, Магазинів є багато І садочків для маляток. *На Дністрі в нас гребля є Світло всім вона дає Тож говорять: «Наше місто всім електрику дає!» *Моє місто нове Тут сім’я моя живе: Тато, мама, дід, бабуся І сестра моя – Вікуся. *Рідне місто моє Процвітає і росте Я люблю його за те, Що воно у мене є. Вихователь: Тож давайте скажемо про Новодністровськ найкращі слова – компліменти. Яке наше місто? (рідне, гарне, чисте, гостинне, дороге, квітуче, мальовниче, молоде…) Вихователь: А тепер, діти, давайте ми уявно помандруємо з вами вулицями нашого міста, зупиняючись у різних його куточках, відшукаємо улюблені місця і розкажемо про них нашим гостям. Допоможе нам у цьому карта. (Ознайомлення з інтерактивною картою міста) Вихователь: діти, карта це зменшене зображення нашого міста на площині, вона показує розміщення різних об’єктів, вулиць, природу. (Дидактична вправа «Закінчи речення») -Чого багато у моєму місті? -У моєму місті…багато дерев, тому воно зелене. -У моєму місті…багато дітей, тому воно веселе. -У моєму місті…багато будинків, тому воно велике. -У моєму місті…багато квітів, тому воно красиве… (Перегляд відеслайдів: «Об’єкти нашого міста») Вихователь: - Що це за споруда?(ДНЗ «Радість»). - Скільки дитячих садочків є у нашому місті? - Як називаються? - Хто працює в дитсадку? (коректурна таблиця). - Діти, а чи любите ви свій дитячий садочок?
Дитсадок наш рідний дім, тепло, затишно у нім. Ми співаємо пісень, ми гуляєм цілий день! Гарний дім, просторий дім, буде весело у нім. Прийме всіх-усіх малят, світлий дім-дитячий сад! Чий такий співучий дім? Цілий день пісні у нім. Кличе музика в танок, це наш рідний дитсадок! - Що це за об’єкт? (лікарня). - Для чого в місті потрібна лікарня? - Що ви знаєте про лікарню? В нашім місті є лікарня, Новий дім, великий, гарний. В ньому різні ліки мають, Всі хвороби проганяють Роботящі молодці, Наші славні фахівці. Лікарі вам допоможуть, Лікувати вміє кожен: Окуліст і стоматолог, Терапевт і травматолог, Та іще й хірург завзятий, Медсестер тут є багато Завжди, кожної хвилини Всі уважні до людини. (Гра ТРВЗ «Добре - погано») Добре, що лікар лікує – погано, що пігулки гіркі, мікстури несмачні. Добре, що лікарі лікують – погано, що люди хворіють. Добре, що роблять щеплення – погано, бо уколи болючі. Добре, коли відвідують хворих – погано, що вони лежать в лікарні. Добре, що є багато ліків – погано, що дорогі. Вихователь: Діти, ви впізнали цей об’єкт? Що це? Який магазин? В нашому місті велика мережа магазинів, де ви можете придбати все, що вам необхідно. Чиї батьки працюють в магазині? Ким? Кореспондент: Я хочу дізнатися які магазини є у вашому місті. (Інтерактивна гра «Мікрофон» -Якими бувають магазини?)
-Великий будинок у місті стоїть, - Скільки шкіл у нашому місті? - Для чого потрібна школа? - Хто працює в ній? - Чиї братики, сестрички навчаються в школі? - А хто з вас відвідує школу, яку? Чим ви там займаєтесь? Вихователь: А що зображено на цих фото? (обеліск Слави, пам’ятник воїнам афганцям). У кожному місті є пам’ятні місця, де вшановують пам’ять загиблих воїнів. Ви знаєте, діти, що сьогодні на сході нашої країни, ідуть військові дії. І два наших земляки-герої Сергій Корнецький та Ілля Василаш загинули захищаючи кордони нашої Батьківщини. Їм встановлено пам’ятну меморіальну дошку на будівлі Буковинського ліцею-інтернату. Ми завжди мусимо пам’ятати і дякувати тим мужнім воїнам, хто поліг за наш мир і спокій, за наше щасливе життя. Тож на підтримку воїнів - захисників наші діти з батьками підготували їм подаруночки: малюнки із словами подяки і побажаннями, які ми передамо нашими волонтерами в зону АТО. Вихователь: Діти, скажіть мені, будь ласка, хто головний у нашому садочку? А хто керує нашим містом? -Мер – це господар міста. Він піклується про те, щоб нам добре жилося Нашого мера звати Анатолій Іванович Болдашев. Я пропоную вам малята подумати і дати йому поради, як змінити наше місто на краще. (Інтерактивна гра «Крісло мрійника») (створити в нашому місті зоопарк, аквапарк, збудувати парк розваг для дітей, «Макдональдс», відкрити фабрики, заводи, щоб батьки мали де працювати, побудувати підвісну дорогу до річки…) Вихователь: Від кожного з нас залежить, яким буде наше рідне місто. То ж давайте ці вогники любові до нашого міста, які ми запалили у своїх сердечках, пронесемо по життю (прикладають праву долоньку до серця). Хочу закінчити заняття словами нашої місцевої поетеси Інни Гончар Живи , щасливо усміхаючись світанкам, Дійсно у дитячому садочку «Радість» дуже талановиті діти, яких ми обов’язково запросимо для участі у інтелектуальній грі «Самий розумний». |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||