Меню сайту
Наше опитування
|
Відпочинок у містіЕкскурсія до парку
Мета:
Хід екскурсії:
Спостереження-огляд паркової зони.
Бесіда за запитаннями вихователя:
Вихователь: Діти, сьогодні ми з вами прийшли в парк тому, що я отримала листа від «лісових дерев» (показ листа). Вони запросили нас до себе в гості. Ми поспостерігаємо за красою природи, розмаїттям її рослинного і тваринного світу. А хто з вас любить гуляти у лісі, відпочивати з рідними? Розповідь вихователя про екосистему лісу. Спілкування із природою дуже корисне для здоров'я людини. Це також і гарний відпочинок. Однак природа приховує в собі багато небезпек. Можна отруїтися отруйними ягодами чи грибами, принести додому кліща, який небезпечний для життя людини. Ліс — це будинок для рослин і тварин. Вони в ньому господарі. Ми — лише гості. А гості поводяться ввічливо, тихо, щоб не образити господарів. Ліс — це одне з чудових багатств, яким наділена наша Батьківщина і наше рідне місто. Тому завжди потрібно пам'ятати золоті правила. Вивчення правил «Ти у лісі і парковій зоні» • Збирай тільки знайомі тобі гриби і ягоди. • У ліс ходити тільки з дорослими. • До лісу ходити потрібно в штанах, кросівках і з довгим рукавом. • Намагайся запам'ятати, які гриби і ягоди їстівні, а які — ні. • Не знищуй неїстівні гриби. Вони отруйні для людини, а дикі тварини ними лікуються. • Не ламай гілля дерев та кущів. • Добре потрібно дивитися під ноги, щоб не наступити на змію. • Не зривай в лісах та на луках квіти. • Не руйнуй мурашники. • Не руйнуй пташині гнізда. • Не лови диких тваринок і не принось їх додому.
Загадування загадки Узимку чорний, навесні й улітку зелений, а восени жовтий. Що це? (Ліс) — Правильно, це ліс. Чому ви так вважаєте? — Уявіть, що ви опинилися в пустелі, де немає кущів, дерев, лише пісок. У жителів цієї місцевості немає лісів. Як би ви описали, що ж таке ліс? (Ліс — це місце, де багато дерев. Там живуть різні птахи і звірі. У лісі багато комах.) В них багато є роботи, Хоч стоять вони весь час. Від дощу чи від спекоти Захистять, врятують нас. Не лягають спать ніколи, На ногах вони одвік. Не бояться плину рік, Ні завій, ні вітру реву. Хто ж вони такі?.. (Дерева).
Мовленнєва вправа «Хто більше назве лісових дерев» Вихователь: Діти, крім дерев в лісі є ще й інші представники рослинного світу – квіти, кущі, гриби. В лісі ростуть польові чи лісові квіти? Розгляд ілюстрацій лісових квітів. Дидактична гра «У лісі чи на квітнику?» Психогімнастика «Я-квітка» Мовленнєва вправа «Квітка яка?» Вихователь: Лісові квіти дуже гарні, але деякі з них зникають, тому вони занесені до Червоної Книги України. Тому пам'ятайте, не потрібно зривати квіти.
Дидактична вправа «Отруйний чи їстівний гриб?»
Діти розповідають вірші про тварин, що живуть у нашому лісі (білка, лисиця, їжак, заєць, борсук, змія, вуж, жаба.)
Відгадування загадок про лісових пташок. Дидактичні вправи «Хто де живе?», «Хто що їсть?»
Вихователь: Молодці дітки. Бачите як багато ви знаєте про мешканців лісу. Хоч ліс гарний, але може бути і небезпечним, бо в ньому ростуть отруйні квіти, ягоди, гриби, живуть дикі звірі. Але природа нашого краю, нашого міста дивовижна і чарівна. Тому варто часто приходити відпочивати до лісу і парку.
Розповіді дітей «Як я відпочиваю у парку чи у лісі?» - Отож, дітки давайте пригадаємо ще раз правила культури поведінки в парку та природі. Практична діяльність. Прибирання паркової зони. Відпочинок. Ігрова діяльність.
Повернення до дитячого садка.
Екскурсія на центральний стадіон міста
Мета:
Хід екскурсії:
Спостереження-огляд споруди та її об’єктів. Бесіда за запитаннями вихователя:
Розповідь вихователя: У кожному місті, селі є спортивні стадіони. У великих містах таких як Київ, Харків, Львів, Одеса, міських стадіонів є декілька. Навіщо взагалі потрібен цей об’єкт? А потрібен він в першу чергу для спортсменів, тренерів, а також і для відпочинку. Для спортсменів, тренерів спорт – це професія. Вони часто бувають тут і займаються спортом. Мовленнєва гра «Що є на стадіоні?» Дидактична вправа «Що для чого потрібне?» (бігова доріжка потрібна для…; пісок потрібен для…)
- Для відпочинку громадян міста на стадіонах часто влаштовують концерти, проводять свята. Розгляд ілюстрацій із зображенням стадіонів. Дидактична гра «Впізнай наш стадіон» Організація ігрової діяльності з елементами спорту: «Гол у ворота» «Спіймай м’яч» «Хто далі стрибне?» Повернення до дитячого садка. «Відпочинок на Дністрі»
Мета:
Хід заняття
Вправа «Мікрофон» «Що я знаю про своє місто?» Ігровий момент: уявна подорож до річки Дністер. Розгляд картин про Дністер. Розповідь вихователя легенди про річку Дністер. Колись у давнину тут, де Днiстер зараз, протiкав собi маленький безiменний струмок, а вздовж нього жили люди. Були серед них мисливцi, хлiбороби. I вели вони свiй незвичайний календар. Чи то сiяти треба було, чи свята якогось чекали, то щоб не збитись з лiку, вони кожен день позначали на пiску, що був на березi струмка, позначками. Що не день, то нова позначка. По тих позначках вони знали, скiльки днiв залишилося, наприклад, до весни... - Хто днi стер - бiдкались люди, i самi собi вiдповiдали: - Та хто?! Струмок днi стер. З того часу i стали називати струмок, який днi стер, - Днiстер. Бесіда про значення води для оздоровлення людини. Біля води приємно відпочивати – свіже повітря, легко дихається, очам приємно дивитися на зелень та воду. Все це корисно для здоров’я людини. Дитина декламує вірш В. Бична «Ой як гарно на річці». Яке то диво-дивне влітку річка. Краса безмежна, в вербах береги. Прозора й тепла, лагідна водичка І стільки в цьому радості й снаги. Пливеш по ній, а над тобою небо Бездонне, чисте, іноді в хмарках. До цього придивитись лише треба, Щоб описати цю красу в словах.
Розгляд картини «Діти купаються у річці». Правила поведінки біля води
Дидактична вправа «Правильно-неправильно». Мовленнєва вправа «Річка яка?» Дидактична гра «Що потрібно для відпочинку на річці?» Розповіді дітей «Як я відпочиваю на Дністрі». Дидактична гра «Склади картину». Ігри з водою та піском. Підсумок заняття. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||