Вівторок, 19.03.2024, 08:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ гуманітарної політики

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23

Подорожуємо вулицями нашого міста

Програмовий зміст:

  • Формувати у дітей знання про рідне місто, його вулиці, їх призначення та походження назв.
  • Вчити дітей вести діалог з дорослим, висловлювати свою думку, припущення.
  • Використовувати в мовленні прислів’я та приказки.
  • Підтримувати бажання вирости гідними новодністровцями, викликати емоційний відгук на почуті художні твори, фото.
  • Виховувати любов до рідного міста, бажання берегти та примножувати його красу.

 

Попередня робота: екскурсії по місту; дидактичні ігри «Сучасне та минуле нашого міста»; розгляд мапи міста, ілюстрацій, світлин; вивчення прислів’їв та приказок; читання віршів про місто, вулиці.

Хід заняття:

 

Вихователь: Йдіть мої любі, під ніжки дивіться

Друзям своїм щиро всміхніться

Хай усмішка буде в кожній долоньці

Мов проміння теплого сонця

А наше заняття хай цікавим стане

Про нього розкажете татові й мамі.

Вихователь:

  • Як називається наше місто?
  • Чим славиться наше місто?
  • Які об’єкти є в нашому місті?
  • Що таке вулиця?
  • Для чого в місті вулиці?

(відповіді дітей)

Вихователь: Для руху транспорту на вулиці є проїжжа частини і тротуар для пересування пішоходів. Уздовж вулиць розташовані різні об’єкти, споруди. Вулиці мають різні назви.

(Діти розглядають мапу нашого міста та слухають розповідь вихователя про вулиці міста)

Вихователь: Впізнайте вулицю на якій живете ви?

Інтерактивна гра «Мікрофон»

(діти впізнають на мапі свій мікрорайон та будинок).

Відповіді дітей:

  • Я проживаю в мікрорайоні «Сонячний», будинок № 10.
  • Моя адреса – мікрорайон «Діброва», будинок №3.
  • Мій будинок №1, знаходиться в мікрорайоні «Лісовий».

Вихователь:Діти, наше місто маленьке і коли воно будувалося вулиць не було. І тільки недавно керівники міста вирішили, що потрібно визначити вулиці і дати їм назви. А звідки можна дізнатися про назви вулиць міста.

Відповіді дітей: з газети, інтернету, місцевого телебачення та радіо.

Вихователь: А ще можна дізнатися здійснивши подорож. Отож, я вам пропоную здійснити екскурсію автобусом новими вулицями нашого міста. Займайте швиденьки місця і в дорогу.

(діти сідають в уявний автобус та вирушають у подорож)

Вихователь: Не потрібен нині глобус

Всі сідаємо в автобус

Водій наш гарний настрій має

Нас вулицями міста покатає

Ми об’їдем місто все

І дізнаємось про все.

 

Вихователь: Перша зупинка нашої подорожі - вулиця «Буковинська». Назва вулиці походить від назви нашого краю – Буковина. Свій початок вона бере із в’їзду в наше місто. Тут знаходяться будівлі Буковинського ліцею – інтернату, автовокзалу, спортивної школи, пошти, Управління ГАЕС.

 

Словесна гра «Впізнай назву»

 

Вихователь: Наступна зупинка – вулиця імені «В’ячеслава Куреньова». Початок вулиця бере від міського ринку до кінця мікрорайону «Сонячний». Вулиця довга, широка, пряма. Вулиця названа в честь першого керівника Дністровської ГЕС В’ячеслава Куреньова. Він зробив багато добрих справ для нашого міста і тому в його пам’ять встановили Меморіальну дошку.

 

Розгляд меморіальної дошки.

 

Вихователь: Діти, а які ще об’єкти розташовані на цій вулиці

(діти відповідають)

-Так, на цій вулиці розташовані міський ринок, магазин «Норма», православна церква, житлові будинки.

Вихователь: Продовжуємо подорож і наступна наша зупинка – вулиця «Бесарабська». Назва цієї вулиці пов’язана з історичною назвою нашого регіону. Колись давним – давно мені розповідав мій дідусь, що наш край був у складі Румунії і називався Бессарабією. Пізніше ця територія ввійшла до складу України і стара назва нашого краю змінилася. Як тепер називається наш регіон?

 

Розгляд ілюстрацій « Моя Буковина»

 

Вихователь: І остання зупинка нашої подорожі вулиця – Паркова. Неподалік цієї вулиці знаходиться зона відпочинку-міський парк, тому назва говорить сама за себе. З вулиці Паркової добре видно наш садочок, лікарню, школу. На території паркової зони знаходиться кафе відпочинку «Явір», біля якого облаштований дитячий ігровий майданчик.

 

Проводиться словесна гра «Придумай нове слово»

(від слова парк - паркова, парковка, паркомат)

 

Вихователь: Ну ось і закінчилася наша подорож вулицями міста. То що ми можемо сказати, які наші вулиці?

 

Словесна гра «Вулиці які?»

 

(діти називають слова-компліменти та «кладуть» в долоньку вихователя: гарна, світла, спортивна, визначна, затишна, квітуча, мальовнича, …)

Вихователь: Давайте, звернемося до жителів нашого міста з нагадалочками, як треба дбати про рідне місто та його вулиці.

Відповіді дітей:

  • Землю прикрашає сонце, а людину вчинки.
  • Хто тримає в чистоті джерело – той п’є чисту воду.
  • Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять.
  • Як дбаєш так і маєш.

Вихователь:

Якось з друзями сиділи

І про різне гомоніли:

Наше місто просто: «Клас!»

Каже перший друг Тарас.

  • Правда місто при чудове

Над Дністром, серед лісів –

Чисте, затишне, казкове –

Добре тут живеться всім.

Я живу на Бессарабський,

На Буковинський, моя бабця.

  • Ні, - гордо мовив Толя

На Куреньова жити слід

Я чув про дядю Куреньова

Він розпочав нашу будову.

Не сперечайтесь, друзі, марно

На Парковій теж дуже гарно

Тому запрошую всіх Вас

Приходьте гратися до нас!

 

Вихователь: Ну що ж, малята, подорож наша скінчилась, сподіваюся, що ви дізналися багато цікавого про вулиці нашого міста. Обов’язково розкажете про це своїй родині та друзям.

Наше місто порівняно молоде, з часом воно буде розростатися, будуть з’являтися нові мікрорайони, вулиці, площі. Діти, давайте пофантазуємо та придумаємо нові назви вулиць, площ, мікрорайонів.

 

Інтерактивна гра «Стілець мрій»

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz