Вівторок, 30.11.2021, 16:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ гуманітарної політики

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23

Прозорість та інформаційна відкритість діяльності закладів освіти

 

Додаток 10

до Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

за 9 місяців 2017р.

 

 

Коди

Установа ___ Відділ гуманітарної політики Новодністровської МР _____ за ЄДРПОУ

37652448

Територія _________60236, Чернівецька обл., м. Новодністровськ, м-р-н «Діброва» ____ за КОАТУУ

7310600000

Організаційно-правова форма господарювання___ Комунальна організація __ за КОПФГ

430

Код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування державного бюджету__________

 

Код та назва типової відомчої класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів

010 Орган освіти і науки, молоді

 

 

 

Періодичність: квартальна, річна.

 

 

Короткий опис основної діяльності установи Найменування органу управління, до сфери управління якого належить установа Середня чисельність працівників Примітка
1 2 3 4

1. Відділ гуманітарної політики є структурним підрозділом Новодністровської міської ради.

2. Здійснює керівництво роботою навчальних закладів.

3. Визначає потребу у навчальних закладах, заснованих на комунальній формі власності.

4. Готує проекти рішень, обов'язкового обслуговування дітей шкільного віку та ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку.

5. Вивчає потребу та вносить пропозиції щодо утворення вечірніх шкіл.

6. Забезпечує в межах своїх повноважень виконання Конституції України.

7. Сприяє задоволенню освітніх закладів.

8. Надає допомогу органам опіки та піклування у влаштуванні дітей сиріт.

9. Координує роботу закладів загальної середньої освіти.

10. Контролює роботу дошкільних навчальних закладів.

11. Надає допомогу школам та контролює стан організації харчування.

12. Сприяє навчально-методичному, фінансовому та матеріально-технічному забезпеченню загально-освітніх закладів.

13. Організовує навчання обдарованих дітей.

14. Сприяє діяльності дитячих та молодіжних організацій, творчих об'єднань, товариств.

15. Координує роботу, пов'язану із здійсненням у навчальних закладах професійної орієнтації учнів.

16. Забезпечує контроль за дотриманням техніки безпеки, протипожежної безпеки, санітарного режиму у навчальних закладах.

17. Організовує підготовку навчальних закладів до нового навчального року, зокрема, до роботи в осінньо-зимовий період.

18. Прогнозує потребу міста у педагогічних працівниках і спеціалістах.

19. Проводить атестацію медпрацівників і керівних кадрів навчальних закладів своєї компетенції.

20. Вносить пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансування закладів загальної середньої освіти та установ освіти.

21. Інспектує навчальні заклади.

22. Взаємодіє з органами громадського самоврядування.

23. Забезпечує розгляд звернень громадян у межах своєї компетенції.

60236, Чернівецька обл., м. Новодністровськ, мкр-н "Діброва"

Віддлі гуманітарної політики є структурним підрозділом виконавчого комітету Новодністровської міської ради, який утворив сесію і підпорядковується виконкому Новодністровської міської ради та Чернівецькому обласному управлінню освіти  і науки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

268 чол.

 

1010000 „Освіта”

По галузі «Освіта» за звітний період використані кошти в сумі

20025393,10 грн., при плані на І півріччя 24058057,89 грн. (що складає 83,2% виконання). Сума коштів загального фонду, використаних на заробітну плату з нарахуваннями, становить 15432292,88 грн. на медикаменти – 15831,17 грн. на продукти харчування – 748304,64 грн. та на комунальні послуги та енергоносії – 2716106,67 грн..

На утримання 3 дитячих дошкільних установ «Ромашка», «Радість» та «Теремок» (КПКВ 1011010) по загальному фонду використано 6541044,00 грн., або 79,9% виконання до плану на звітну дату (8180300,00 грн.). По трьох дошкільним закладам за звітний період дітодні склали 38130. Вартість харчування одного дітодня – 26,00 грн., в т.ч.: за рахунок бюджету – 9,10 грн.

За рахунок спеціального фонду профінансовані видатки на продукти харчування в сумі 502367,00 грн., (за рахунок батьківської плати) придбані предмети і матеріали довгострокового використання ( килими – 3510,00 грн., ігрові куточки – 2400,00 грн.) на суму 5910,00 грн.. Контингент вихованців зменшився у порівнянні з початком року і складає 431 дітина. Станом на 01.10.2017 року по загальному фонду дошкільних закладів освіти кредиторська заборгованість відсутня. Кількість штатних одиниць на звітну дату складає 118,65 шт. од., вакантні посади відсутні.

Аналіз видатків за 9 місяців 2017 рік по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» по дошкільних навчальних закладах

КПКВ

К-ть дітоднів

Сума фактичних видатків

Вартість 1-го діто-дня

заг. фонд

спец. фонд

заг. фонд

спец. фонд

1011010

38130

406371,59

502367,00

10,65

13,18

 

Дві школи і гімназія міста (КПКВ 1011020) в звітному періоді профінансовані в сумі 11 499 615,66 грн., з них за рахунок коштів міського бюджету — 4 427 623,70 грн. за рахунок Освітньої субвенції 7 071 991,96 грн.), що становить 85,9% виконання до плану на звітну дату 13 382 217,89 грн.( з них коштів міського бюджету – 5 551 617,89 грн.. та коштів Освітньої субвенції – 7 830 600,00 грн.) Кошти використані на заробітну плату та нарахування на неї в сумі 9095799,21 грн., на продукти харчування – 341933,05 грн.(фактичні: ЗФ – 309851,72 грн. СФ – 378707,64 грн) та на оплату комунальних послуг і енергоносіїв – 1554106,90 грн. Станом на 01.07.2017 року по загальному фонду загальноосвітніх закладів кредиторська заборгованість відсутня.

За 9 місяців 2017 року до спеціального фонду загальноосвітніх навчальних закладів міста надійшли кошти в сумі 661047,12 грн. з них:

- від господарської діяльності – 207011,65грн.,

- оренди майна – 9326,22 грн.,

- благодійних внесків, грантів та дарунків – 240938,76 грн.,

По спеціальному фонду видатки склали 648283,70 грн., в тому числі на виплату заробітної плати працівників кухні – 37953,02 грн., на продукти харчування – 371391,93 грн., оплату послуг — 9000,00 грн. за рахунок благодійних коштів придбані комп’ютера – 191635,95 грн., камери спостереження – 21900,00 грн, література – 7500,37 грн. та бензин – 8263,26 грн.

07 фонд «Інші надходження спеціального фонду» склали 243759,20 грн. ( з них: освітня субвенція – 71000,00 грн., міський бюджет - 172759,20 грн.): комплект комп’ютерної техніки – 8964,00грн.; комплект комп’ютерного обладнання для кабінету інформатики – 125000,00грн.; мультимедійний проектор – 23305,00 грн.;меблі для кабінету хімії – 46695,00 грн.; підручники – 27345,20грн.; телевізор для експериментального класу «Інтелект України» - 12450,00 грн.

Контингент вихованців загальноосвітніх закладів в порівнянні з початком року збільшився на 34 учні і становить 1077 учнів та 46 класів.

Станом на 01.10.2017 року кількість штатних одиниць складає 163,9 і утримується 1,75 шт. од. персоналу кухні за рахунок спеціального фонду.

Аналіз видатків за ІІІ квартал 2017 рік по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» по загальноосвітніх навчальних закладах

КФК

К-ть дітоднів

Сума фактичних видатків

Вартість 1-го діто-дня

заг. фонд

спец. фонд

заг. фонд

спец. фонд

1

Харчування учнів, які одержують безкоштовне харчування відповідно до постанови КМУ від 19.06.02р. №856

 

11947

209838,64

 

17,56

 

2

Харчування дітей дошкільного віку в школах-садках та НВК

 

 

 

 

 

3

Харчування учнів, 1-4 класів

27262

478720,72

 

17,56

 

 

Всього:

39209

688559,36

 

17,56

 

В тому числі вартість харчування пришкільному таборі «Сонечко» на одну дитину складає 15,00 грн. , харчувалося 45 дітей, а саме ЗОШ І ст.. - 574 дітодня на суму 9271,38 грн.

По Будинку дитячої творчості (КПКВ 01011090) касові видатки по загальному фонду склали в сумі 710939,55 грн. або 72,3% виконання до плану на звітну дату (982700,00 грн.)., з них видатки на зарплату з нарахуваннями склали в сумі 500491,99 грн., та на оплату комунальних послуг і енергоносіїв – 55592,35 грн. До спеціального фонду позашкільного закладу коштів не надійшло .

Кредиторська заборгованість по БДТ на звітну дату відсутня. Станом на 01.10.2017 року кількість штатних одиниць складає 15,5 шт.од., вакансії 1 одиниця.

Витрати на методичну роботу (КПКВ 1011170) склали по загальному фонду в сумі 368336,61 грн., що становить 79,3% виконання до плану на звітну дату (464630,00 грн.). Кошти використані на виплату заробітної плати з нарахуванням на неї в сумі 320493,28 грн., на придбання предметів, матеріалів та обладнання 7294,88 грн., на оплату послуг — 4992,58 грн., на виплату відрядних працівникам методкабінету 10993,79 грн. та на оплату комунальних послуг і енергоносіїв – 24562,08 грн.. Видатки по спеціальному фонду проведені в сумі 2760,82 грн. - придбано книги в сумі 360,82 та виплачено іменну стипендію обдарованим дітям в сумі 2400,00 грн. Станом на 01.10.2017 року кредиторська заборгованість відсутня. Штатні одиниці методичного кабінету складають 5,75 шт. од. вакансії відсутні.

Касові витрати загального фонду на централізовану бухгалтерію (КПКВ 1011190) склали 381901,20 грн. що становить 94,9% виконання до плану на звітний період (402300,00 грн.). Кошти використані на виплату заробітної плати з нарахуванням на неї в сумі 350119,21 грн. на придбання предметів, матеріалів та обладнання 8619,00 грн., на оплату послуг — 5306,37 грн., на виплату відрядних працівникам 4041,00 грн. та на оплату комунальних послуг і енергоносіїв – 13815,62 грн. Кредиторська заборгованість відсутня. Штатні одиниці централізованої бухгалтерії становлять 7 шт.од.

По групі централізованого господарського обслуговування (КПКВ 1011200) касові видатки за звітний період склали в сумі 158875,01 грн., що становить 71,6 % виконання до плану (221790,00 грн.). Кошти використані на виплату заробітної плати з нарахуванням на неї працівників господарської групи – 148034,50 грн.. Кредиторська заборгованість на звітну дату відсутня. Штатні одиниці господарської групи становлять 4,5 шт. од.., вакансії 0,5 одиниці.

По КПКВ 1011220 «Інші освітні програми» касові видатки за звітний період склали в сумі 59503,65 грн., що становить 99,2% виконання до плану (60000,00 грн.).

По КПКВ 1011230 „Допомога дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, яким виповнюється 18 років» касові видатки за звітний період склали в сумі 3620,00грн., що становить 100% виконання до плану (3620,00 грн.). виплата допомоги двом дітям-сиротам.

По КПКВ 1013240 «Організація громадських робіт » на звітний період план асигнувань становить 4200,00 грн., касові видатки відсутні

На «Заходи державної політики з питань сімї » КПКВ 1013134 касові видатки за звітний період склали в сумі 4000,00грн., що становить 100% виконання до плану (4000,00 грн.) виплата грантів двом дітям.

На «Оздоровлення та відпочинку дітей» КПКВ 1013160 касові видатки за звітний період склали в сумі 198000,00 грн., що становить 100,00% виконання до плану (198000,00 грн.). виплати на путівки для оздоровлення та відпочинку дітей.

На проведення навчально-тренувальних зборів і змагань КПКВ 1015011 використано 25087,75 грн., що становить 36,9 % виконання при плані на звітний період 68000,00 грн..

По КПКВ 1015062 Підтримка спорту вищих досягнень та організації, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні план на звітний період складає в сумі 4200,00 грн., касові та фактичні видатки відсутні.

На утримання центру «Спорт для всіх» та заходи з фізичної культури (КПКВ 1015061) виділені кошти в сумі 74469,67 грн., що становить 90,7% виконання до плану на звітний період (82100,00 грн.). Дані кошти в використані на виплату заробітної плати з нарахуванням на неї –50570,42 грн., предмети та матеріали – 15482,55 грн., на оплату послуг – 8056,70 грн.. Кредиторська заборгованість на 1.10.2017 року відсутня. Штатні одиниці МЦ ФЗН «Спорт для віх» становлять 2 шт. од..,вакансії відсутні.

Видатки по спеціальному фонду проведені в сумі 5500,00 грн. – для придбання матеріалів на виготовлення душових кабінок.

Кредиторська і дебіторська заборгованість по лікарняних листах по рахунку 3711 відсутня (додаток 18).

Прострочена кредиторська заборгованість за кодами економічної класифікації видатків 2110-2270 відсутня.

По загальному фонду дебіторська заборгованість на 01.10.2017р. відсутня.

Станом 01.10.2017 р. дебіторська заборгованість за доходами складає 17698,16 грн..(з них 138,12 грн. – орендна плата в ЗОШ ІІ-ІІІ ст.; 17560,04 грн.. – батьківська плата за харчування в ЗОШ І ст.;)

Станом на 01.10.2017 р. рухається кредиторська заборгованість за доходами в сумі 22520,92 грн..(батьківська плата по дитячих установах).

Кредиторська заборгованість за бюджетними зобов’язаннями, не взятими на облік органами Казначейства, відображена у додатку 28 складає 1037088,00 грн., яка виникла в зв’язку із недостатністю асигнувань та неможливістю реєстрації бюджетних зобов’язань по поточному місяцю.

Дебіторська та кредиторська заборгованість за бюджетними програмами відсутня.

Інвентаризаційні різниці відповідно до інструкції №90 відсутні.

Відкритих рахунків в інших установах банків немає.

Бухгалтерський облік виконання кошторису доходів і видатків відділу гуманітарної політики організовує та забезпечує централізована бухгалтерія, форма ведення бухгалтерського обліку меморіально-ордерна, аналітичний облік ведеться в розрізі КФК та по КЕКВ.

 

 

Залишки матеріальних цінностей та продуктів харчування.

 

 

Залишок на 01.01.2017р

 

Залишок на 01.10.2017р.

Рах.231

96942,30

Рах.1511

162445,75

Рах.232

138628,14

Рах.1512

17148,72

Рах.233

10649,90

Рах.1513

100071,16

Рах.234

307638,77

Рах.1514

164,25

Рах.236

20669,10

Рах.1515

2300,00

Рах.331

24,83

Рах.1516

21119,30

Рах.221

214727,31

Рах.1812

356017,95

 

 

Рах.1816

96942,30

Разом:

789280,35

Разом:

756209,43

 

 

 

 

Начальник ВГП Л.Л. Пастушок

 

 

Головний бухгалтер В.М.Білоткач

 

 

«_06_»_жовтня_2017 року

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2021
uCoz