Вівторок, 19.03.2024, 13:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ гуманітарної політики

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23

Стежками рідного міста

Стежками рідного міста

Мета:

  • Узагальнити та розширювати знання дітей про місто, в якому вони живуть, його культурні та промислові об’єкти та їх розташування.
  • Використовувати в мовленні прислівя і приказки по темі. Вести діалог з дорослими , висловлювати свою думку, враження, припущення.
  • Розвивати інтонаційну виразність мови, вміння аналізувати, розмірковувати.
  • Виховувати почуття патріотизму, національної свідомості, людяності, гордості за рідне місто, бажання берегти та примножувати його красу.

Попередня робота: Екскурсії вулицями міста до різних культурних та промислових об’єктів; виготовлення інтерактивної карти міста Новодністровськ, альбому «Об’єкти рідного міста»; ознайомлення з поетами – земляками , їх творчістю; читання казки – поеми «Про будову і про ГЕС, про звірят і ліс чудес» М. Палагути; вивчення віршів про Новодністровськ, прислів’їв, приказок про добрі справи.

Матеріал: інтерактивна карта міста, світлини з об’єктами міста; «долоньки» з зображенням добрих і поганих справ; крісло мрійника; мікрофон.

Хід заняття:

Вихователь: Діти, нам дуже пощастило, що ми живемо на Буковині – в чарівному мальовничому краї.

Як називають людей, які живуть на Буковині?

Діти: Буковинці.

Вихователь: Які риси характеру мають буковинці?

Діти: Буковинці – гостинні, щирі, привітні люди, які завжди з

радістю приймають гостей.

Вихователь: Зверніть увагу, як людно в нашій групі.

Давайте привітаємо наших гостей .

Доброго дня вам гості шановні,

Раді вас бачить в хорошім здоров’ї!

Щиро бажаємо вам плідного дня

Хай радість і успіх приходить щодня!

Вихователь: До нас сьогодні завітав ще один гість.

Ви хочете з ним познайомитись? Надаємо йому слово.

Кореспондент: Доброго дня. Я кореспондент з дитячого телеканалу.

- Скажіть, в яке місто я потрапив?

- А в який дитячий садочок?

- Яка його адреса?

- Як називається ваша група?

- А скільки вам років?

Так, саме про ваш дитячий садок я нещодавно прочитав в інтернеті, що тут зростають розумні діти. Отже, сьогодні я буду слухати і записувати ваші відповіді, а самих кмітливих запрошу на телепередачу «Самий розумний».

А ще я хочу більше дізнатись про ваше рідне місто.

Вихователь: Тож давайте ми помандруємо з вами вулицями нашого міста, зупиняючись у різних куточках, відшукаємо улюблені місця і розкажемо про них нашим гостям.

Дидактична гра «Передзвін»

- Якими гарними словами можна охарактеризувати наше місто?

(Рідне, гарне, чисте, гостинне, дороге, квітуче, цікаве, молоде).

- За що ви любите своє місто?

(за його чисті вулиці, зелений парк, охайні будівлі, ми тут народились, тут живуть наші рідні, привітні мешканці…)

- Що можуть зробити дорослі і діти, щоб наше місто було чисте, квітуче, сонячне?

-Подивіться на картинки, що на долоньках. Оберіть ті, де люди роблять добрі справи.

Гра ТРВЗ «Добре-погано»

- Чому саме цю картинку ти обрав?

- Долоньки з поганими справами заховаємо у скриньку назавжди.

- А від добрих справ людей і дітей все у місті засяє, як сонечко.

- Тож давайте викладемо із цих долоньок сонечко.

- Звернемося до жителів нашого міста з нагадалочками, як треба дбати про рідне місто.

іти в колі передають один одному картку-звернення і називають приказки та прислів’я)

*Землю сонце прикрашає, а людину вчинки.

*Посієш вчинок – виросте звичка

*Хто тримає в чистоті джерело, той п’є чисту воду

*Не рубай дерево, яке дає тобі затінок

*Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять

*Чистота – найкраща красота

*Добре роби – добре і буде

*Не брудни криниці, бо схочеш напитись водиці

*Як дбаєш, так і маєш

*Забруднимо воду, засмутимо природу

*Не одяг красить людину, а добрі діла

*Так треба в світі жити, щоб лиха не чинити

 

Фікультхвилинка «Добрі справи»

Той, хто любить працювати, має добрих справ багато.

(ритмічно плескають у долоні)

Квіти в квітнику полити,

Деревце ще посадити,

Підмести в садку доріжу,

Ще і наш майданчик трішки.

Збудувати годівнички

Для горобчика і синички,

Щоб у наших діток

Був красивим дитсадок.

Вихователь:Діти, а скільки у нашому місті дитсадочків? Назвіть їх.

(діти обирають відповідний об’єкт, розповідають про нього розміщують на мапі міста)

-Які ще культурні об’єкти є в Новодністровську? (школи, бібліотека, гімназія, буковинський ліцей-інтернат, будинок художньої творчості, церкви…)

Вихователь: Діти, а що це за об’єкт?

Діти: Краєзнавчий музей.

Вихователь: Що означає слово краєзнавчий?

Діти: Знати про край, де ми живемо.

Вихователь: Що саме в краєзнавчому музеї ми бачили?

(Який одяг, предмети побуту, знаряддя праці були в різні часи на Буковині…)

 

-А які заклади що надають послуги? (лікарня, пошта, кафе, магазини, перукарні, вокзал…)

-Назвіть промислові об’єкти. (ГЕС,ГАЕС, бетонний завод, хлібопекарня, швейна фабрика…)

Вихователь: (Показую ілюстрації)

-Де можна побачити у нашому місті цей краєвид? І що це за споруда?

-Яка будова прославила наше місто?

-Що виробляє електростанція?

-Які правила поведінки слід пам’ятати та обов’язково дотримуватись в різних закладах? (бути чемними, ввічливими, доброзичливими…)

-Скільки мікрорайонів має Новодністровськ? Назвіть їх?

-А чи знаєте ви чому наше місто так називається?

-Розкажіть, як у віршах описується наше рідне, мальовниче місто.

Вірш «Моє місто»

(Є. Плаксій)

Наше місто дружба збудувала,
Дружба нас зріднила на віки,
Дружба нам скорити помагала
Силу норовливої води…

(Т. Морошан)

Ранок. Знову сонце сяє.

Моє місто оживає.

Зазирає промінь сонця

В кожен дім, у

всі віконця.

Мчать по вулицях машини

Лиш вперед, мелькають шини.

Двірники метуть, метуть —

Скрізь наводять чистоту.

Треба всім скоріш вставати,

На роботу поспішати,

А малятам-діточкам

Час іти до дитсадка.

Я по вулиці крокую,

Місто так своє люблю я!

Тут мій дитсадок і дім,

Добре жити в місті цім!

 

Дидактична гра “Чого багато у нашому місті”

- Ми всі ходимо до одного дитячого садочку, а в місті багато… (дитячих садочків)

- Із вікна видно один будинок, а в місті багато… (будинків)

- Біля дороги росте дерево, а в місті багато ….. (дерев)

- У нашому місті живе багато …… (людей)

- Вулицями міста їздить багато ……… (машин)

-Хотілося б щоб кожен з вас пофантазував на хвилинку. Уявіть, що ви міський голова. Щоб ви зробили для нашого міста?

Дидактична гра «Щоб я зробив, якби .…»

Інтерактивна гра «Крісло мрійника»

Вихователь: Діти, я думаю, що ваші мрії повинні обов’язково здійснитися. Коли ви підростете, зробите так, щоб всім нам краще жилося у рідному Новодністровську.

Кореспондент: Дякую вам за цікаві розповіді. Я дізнався багато цікавого про ваше місто.

Дійсно у дитячому садочку «Радість» дуже талановиті діти, яких обов’язково запросимо прийняти участь у грі «Найрозумніший»

Підсумок заняття.

Від кожного з нас залежить, яким буде наше рідне місто. То ж давайте ці вогники, які запалили у своїх сердечках, пронесемо по життю (прикладають праву долоньку до серця).

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz