Меню сайту
Наше опитування
|
Стежками рідного містаСтежками рідного містаМета:
Попередня робота: Екскурсії вулицями міста до різних культурних та промислових об’єктів; виготовлення інтерактивної карти міста Новодністровськ, альбому «Об’єкти рідного міста»; ознайомлення з поетами – земляками , їх творчістю; читання казки – поеми «Про будову і про ГЕС, про звірят і ліс чудес» М. Палагути; вивчення віршів про Новодністровськ, прислів’їв, приказок про добрі справи. Матеріал: інтерактивна карта міста, світлини з об’єктами міста; «долоньки» з зображенням добрих і поганих справ; крісло мрійника; мікрофон. Хід заняття: Вихователь: Діти, нам дуже пощастило, що ми живемо на Буковині – в чарівному мальовничому краї. Як називають людей, які живуть на Буковині? Діти: Буковинці. Вихователь: Які риси характеру мають буковинці? Діти: Буковинці – гостинні, щирі, привітні люди, які завжди з радістю приймають гостей. Вихователь: Зверніть увагу, як людно в нашій групі. Давайте привітаємо наших гостей . Доброго дня вам гості шановні, Раді вас бачить в хорошім здоров’ї! Щиро бажаємо вам плідного дня Хай радість і успіх приходить щодня! Вихователь: До нас сьогодні завітав ще один гість. Ви хочете з ним познайомитись? Надаємо йому слово. Кореспондент: Доброго дня. Я кореспондент з дитячого телеканалу. - Скажіть, в яке місто я потрапив? - А в який дитячий садочок? - Яка його адреса? - Як називається ваша група? - А скільки вам років? Так, саме про ваш дитячий садок я нещодавно прочитав в інтернеті, що тут зростають розумні діти. Отже, сьогодні я буду слухати і записувати ваші відповіді, а самих кмітливих запрошу на телепередачу «Самий розумний». А ще я хочу більше дізнатись про ваше рідне місто. Вихователь: Тож давайте ми помандруємо з вами вулицями нашого міста, зупиняючись у різних куточках, відшукаємо улюблені місця і розкажемо про них нашим гостям. Дидактична гра «Передзвін» - Якими гарними словами можна охарактеризувати наше місто? (Рідне, гарне, чисте, гостинне, дороге, квітуче, цікаве, молоде). - За що ви любите своє місто? (за його чисті вулиці, зелений парк, охайні будівлі, ми тут народились, тут живуть наші рідні, привітні мешканці…) - Що можуть зробити дорослі і діти, щоб наше місто було чисте, квітуче, сонячне? -Подивіться на картинки, що на долоньках. Оберіть ті, де люди роблять добрі справи. Гра ТРВЗ «Добре-погано» - Чому саме цю картинку ти обрав? - Долоньки з поганими справами заховаємо у скриньку назавжди. - А від добрих справ людей і дітей все у місті засяє, як сонечко. - Тож давайте викладемо із цих долоньок сонечко. - Звернемося до жителів нашого міста з нагадалочками, як треба дбати про рідне місто. (діти в колі передають один одному картку-звернення і називають приказки та прислів’я) *Землю сонце прикрашає, а людину вчинки. *Посієш вчинок – виросте звичка *Хто тримає в чистоті джерело, той п’є чисту воду *Не рубай дерево, яке дає тобі затінок *Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять *Чистота – найкраща красота *Добре роби – добре і буде *Не брудни криниці, бо схочеш напитись водиці *Як дбаєш, так і маєш *Забруднимо воду, засмутимо природу *Не одяг красить людину, а добрі діла *Так треба в світі жити, щоб лиха не чинити
Фікультхвилинка «Добрі справи» Той, хто любить працювати, має добрих справ багато. (ритмічно плескають у долоні) Квіти в квітнику полити, Деревце ще посадити, Підмести в садку доріжу, Ще і наш майданчик трішки. Збудувати годівнички Для горобчика і синички, Щоб у наших діток Був красивим дитсадок. Вихователь:Діти, а скільки у нашому місті дитсадочків? Назвіть їх. (діти обирають відповідний об’єкт, розповідають про нього розміщують на мапі міста) -Які ще культурні об’єкти є в Новодністровську? (школи, бібліотека, гімназія, буковинський ліцей-інтернат, будинок художньої творчості, церкви…) Вихователь: Діти, а що це за об’єкт? Діти: Краєзнавчий музей. Вихователь: Що означає слово краєзнавчий? Діти: Знати про край, де ми живемо. Вихователь: Що саме в краєзнавчому музеї ми бачили? (Який одяг, предмети побуту, знаряддя праці були в різні часи на Буковині…)
-А які заклади що надають послуги? (лікарня, пошта, кафе, магазини, перукарні, вокзал…) -Назвіть промислові об’єкти. (ГЕС,ГАЕС, бетонний завод, хлібопекарня, швейна фабрика…) Вихователь: (Показую ілюстрації) -Де можна побачити у нашому місті цей краєвид? І що це за споруда? -Яка будова прославила наше місто? -Що виробляє електростанція? -Які правила поведінки слід пам’ятати та обов’язково дотримуватись в різних закладах? (бути чемними, ввічливими, доброзичливими…) -Скільки мікрорайонів має Новодністровськ? Назвіть їх? -А чи знаєте ви чому наше місто так називається? -Розкажіть, як у віршах описується наше рідне, мальовниче місто. Вірш «Моє місто» (Є. Плаксій) Наше місто дружба збудувала, (Т. Морошан) Ранок. Знову сонце сяє. Моє місто оживає. Зазирає промінь сонця В кожен дім, у всі віконця. Мчать по вулицях машини Лиш вперед, мелькають шини. Двірники метуть, метуть — Скрізь наводять чистоту. Треба всім скоріш вставати, На роботу поспішати, А малятам-діточкам Час іти до дитсадка. Я по вулиці крокую, Місто так своє люблю я! Тут мій дитсадок і дім, Добре жити в місті цім!
Дидактична гра “Чого багато у нашому місті” - Ми всі ходимо до одного дитячого садочку, а в місті багато… (дитячих садочків) - Із вікна видно один будинок, а в місті багато… (будинків) - Біля дороги росте дерево, а в місті багато ….. (дерев) - У нашому місті живе багато …… (людей) - Вулицями міста їздить багато ……… (машин) -Хотілося б щоб кожен з вас пофантазував на хвилинку. Уявіть, що ви міський голова. Щоб ви зробили для нашого міста? Дидактична гра «Щоб я зробив, якби .…» Інтерактивна гра «Крісло мрійника» Вихователь: Діти, я думаю, що ваші мрії повинні обов’язково здійснитися. Коли ви підростете, зробите так, щоб всім нам краще жилося у рідному Новодністровську. Кореспондент: Дякую вам за цікаві розповіді. Я дізнався багато цікавого про ваше місто. Дійсно у дитячому садочку «Радість» дуже талановиті діти, яких обов’язково запросимо прийняти участь у грі «Найрозумніший» Підсумок заняття. Від кожного з нас залежить, яким буде наше рідне місто. То ж давайте ці вогники, які запалили у своїх сердечках, пронесемо по життю (прикладають праву долоньку до серця). |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||